دستگاه تصفیه آب تایوانی

 

تصفیه آب خانگی تایوانی

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی


دستگاه تصفیه آب تایوانی


دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی


با توجه به نیاز امروزه به دستگاه تصفیه آب خانگی در منازل انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خوب که از نظر کیفیت ساخت و کیفیت آب خروجی در سطح بالایی بوده و نیز از قیمت مناسبی برخوردار باشد به یکی از دغدغه های خانواده ها تبدیل شده است. از این رو در بین دستگاه تصفیه آب خانگی های موجود در بازار یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه هایی که نیاز های خانواده های ایرانی را برطرف نماید دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشد که دلایل این سخن را در ادامه شرح خواهیم داد.


مزایای دستگاه تصفیه آب تایوانی


امروزه کشور تایوان در زمینه دستگاه تصفیه آب یکی از کشورهای پیشرو و نوآور بوده و دارای شرکت های بزرگی می باشد که در زمینه تصفیه آب فعالیت می نمایند. از آنجا که تکنولوژی ساخت دستگاه تصفیه آب در کشور تایوان از آمریکا در دهه گذشته وارد شده است کیفیت دستگاه های تولیدی در این کشور معمولا تحت لیسانس شرکت های آمریکایی و معتبر بوده که این نشان دهنده بالا بودن کیفیت دستگاه های تصفیه آب تولید شده در این کشور می باشد.

وسیع بودن تنوع طرح در ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی جوابگوی نیاز خانواده ها و نیز مشاغل مختلف بوده است.

دستگاه های تولیدی در کشور تایوان به دلیل کیفیت بالا اکثرا تمامی گواهی نامه های ضروری که باید یک دستگاه تصفیه آب دارا باشد را داشته تا آنجا که شرکت های تولید کننده دستگاه تصفیه آب در این کشور علاوه بر کشور های آسیایی دارای نمایندگی در کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشند که این نشان از معتبر بودن این شرکت ها در این زمینه و نیز مقبولیت تولیدات آن ها در سراسر جهان می باشد.

یکی دیگر از مزایای دستگاه تصفیه آب تایوانی علاوه بر کیفیت بالای آن پایین بودن قیمت دستگاه های تایوانی نسبت به دستگاه های مشابه در دیگر کشور های سازنده تصفیه آب می باشد. پایین بودن قیمت این دستگاه ها نسبت به دیگر سازندگان دستگاه تصفیه آب خانگی به دلیل ارزان بودن نیروی کار در این کشور نسبت به سایر کشور ها می باشد که باعث برتری تولیدات این کشور شده است.


شرکت پیوریکام

از معتبر ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده دستگاه تصفیه آب در کشور تایوان که هم از نظر کیفیت قطعات، فیلتر دستگاه تصفیه آب و هم از نظر قیمت به سایر شرکت های تایوانی برتری دارد شرکت پیوریکام می باشد که دارای تمامی گواهی نامه های ضروری دستگاه تصفیه آب بوده و نیز در اروپا و آمریکا نمایندگی فعال دارد.

کیفیت بالای قطعات بکار رفته اعم از فیلتر ها، هوزینگ ها ، پمپ ، مخزن ، شیر برداشت ، سوئیچ های فشار بالا و پایین و همچنین خط تولید کاملا مکانیزه و بهداشتی از نقاط قوت شرکت پیوریکام نسبت به سایر شرکت ها می باشد که باعث شده تولیدات این شرکت جزء بهترین دستگاه تصفیه آب های خانگی در کشور محسوب گردد.

دستگاه های تولید شده در این شرکت تحت لیسانس آمریکا بوده و تولیدات آن با نام های مختلفی چون پیوریکام ، پیوریتک و Ck در ایران و سایر کشور ها شناخته شده می باشد.

شرکت فنی مهندسی آمیتیس به عنوان نمایندگی فروش این شرکت معتبر در کشور فعالیت می نماید جهت مشاوره و یا خرید و آگاهی از دیگر مدل ها می توانید با شماره های 77654870-77654805-021 و یا 09126121230 تماس حاصل نمایید.

برای اطمینان از تولیدات این شرکت می توانید به سایت آن به آدرس www.puricom.com مراجعه نمایید.

 
پرسش های احتمالی در مورد دستگاه تصفیه اب خانگی و دیگر دستگاه های تصفیه آب

.

جهت مشاوره و یا سفارش خرید 
با شماره تلفن های
09126121230 - 77654870 - 77654805 (021)
 
تماس حاصل فرمایید.